972 239 821
Atenció al públic: de Dilluns a Dijous de 9:00h a 18:00h i Divendres de 9:00h a 15:00h
hola@reservalleure.cat

• Dormitoris: Edifici A 22 i 26 places. >< Edifici B 26 i 24 places
  • Banys: 11
  • Localització: Barcelona - Alt Penedès - Pontons
  • Resum: Ideal per fer trobades-descansar-educar i gaudir de la natura.
  • Registre Instal·lació: CC000176

Característiques

• Adaptada
  • Exclusivitat (sense compartir)

Serveis

• (PC) Pensió completa
  • Activitats Familiars
  • Celebració
  • Estada escolar
  • Només Allotjament
  • Passar el dia amb menú de la casa
  • Passar el dia llogant instal·lacions

Equipaments

• Hort
  • Sortides 1 dia

Detalls

La Casa de Colònies Cal Diable és al terme municipal de Pontons (Alt Penedès), a 20 quilòmetres de Vilafranca, 69 de Barcelona, 56 de Tarragona, 105 de Lleida i 167 de Girona.

Capacitat per 98 places. Obert tot l’any per a grups escolars, associacions, entitats, famílies, grups d’amics…

Ideal per fer trobades, descansar, educar, gaudir de la natura. Sense oblidar el caràcter lúdic i de convivència que tenen totes les nostres activitats.

Els usuaris poden triar entre fer sortides d’un dia, colònies escolars, sortides de caps de setmana, pernoctar o colònies d’estiu, setmana Santa o Nadal.

INSTAL·LACIONS

>2 EDIFICIS SEPARATS<

Cal diable disposa d’unes instal·lacions ideals per gaudir la natura, relaxar-se i fer un munt d’activitats divertides, des-estressants i amb grup.

Tant si veniu a passar un dia com a fer una estada, podreu gaudir de tot l’espai de bosc natural i rierols que envolten la casa.

2 MENJADORS – SALA MESTRES – SALA TALLER HORT – EDIFICI TALLER HORT – GRANJA – PISCINA

Espai de natura allunyat de zones urbanitzades amb capacitat per 98 places.

INSTAL·LACIONS:
La casa ofereix 2 edificis independents, cadascun amb: 2 habitacions (total 98 places 50 per edifici aproximadament), lavabos, dutxes, menjador, sala polivalent o de tallers i una nevera a cada menjador a disposició dels grups en exclusivitat!!!
Demanem un mínim de 20 places per grup i donem exclusivitat per una de les dues cases amb capacitat per a 50 places.
S’ofereix exclusivitat de les dues cases a partir de 60 places.

MINUSVÀLIDS:
La casa disposa d’elevador per mobilitat reduïda per accedir a les habitacions d’un dels edificis i lavabos adaptats.

SERVEIS:
Els grups podran gaudir de menjar casolà, calefacció central, aigua calenta, aigua potable, wifi, piscina (a partir de juny), mantes, coixinera i llençol de sota a les habitacions. Pel que fa a les instal·lacions exteriors, disposem de camp de futbol, zona de pic-nic, pista poliesportiva pavimentada , amb cistelles de basquet i porteries de futbol i un munt d’espais acollidors per seure, descansar, fer activitats i/o prendre el sol.

ACTIVITATS

La casa també ofereix activitats amb monitors propis, adaptades a totes les edats (nens, adults o nens i adults), a qualsevol condició física i/o psíquica i a tot tipus d’estades (escoles, famílies, entitats, grups d’amics……)
Ens adaptem a les vostres necessitats!!!

CONSULTA AQUÍ

ENTORN

Ruta de les Fonts

Sortint de Cal Diable per pistes forestals, passant pel poble de Pontons, es van reseguint un seguit de fonts podent fer tot el recorregut o bé escurçar-lo a voluntat segons les possibilitast de cadascú. La casa us facilitarà les indicacions.

Puig del Castellar, Puig de Solanes i Puig de les Agulles

Excursió al Puig del Castellar de 940m d’altitud, amb unes vistes fantàstiques. El recorregut fins arribar-hi també es pot fer passant pel puig de Solanes.

Sant Joan de la Muntanya

És una esglèsia romànica del segle XI, consruïda en un penya segat, desde el qual es pot gaudir d’una vista espectacular de la plana de l’alt penedès.

Ruta per les Ermintes de Pontons

Diferents rutes de Pontons

LOCALITZACIÓ

Camí, Masia Cal Diable, s/n, 08738, Barcelona

Com arribar-hi

Sortida nº 28 de l’AP7  a Vilafranca del Penedès, agafar la carretera BP 2121 en direcció Sant Martí Sarroca, continuar per la BV 2122 (Torrelles de Foix) fins a arribar a Pontons. Travessar Pontons seguint la carretera BV 2441 i a uns 2,5Km trencall a la dreta en direcció la Llacuna i Casa de Colònies Cal Diable. Continuar per aquest camí rural asfaltat i a 2,5km, trencall senyalitzat a la dreta per camí rural sense asfaltar i a 800m ja teniu la casa.

Des de Santes Creus, seguir la carretera TV 2441 i després la BV 2441 en direcció a Pontons i a uns 2,5km abans d’arribar a Pontons i a 500 mts després del trencall de la urbanització La Ponderosa, a mà esquerra camí rural en direcció a la Llacuna i Casa de colònies Cal Diable..(l’indicador està al revés i no es veu) perquè es considera que s’hi ha d’entrar venint des de Pontons.